onsdag 27. oktober 2010

Vognteppe i bestemorruter

Kjempesøtt og koselig heklet vognteppe i bestemorruter.
Nydelig, deilig og lunt til en liten skatt.

Jeg hekler gjerne på bestilling til deg.
Men du må påberegne litt ventetid. Bestemorruter kan nemlig være langtekkelige å lage...
Bare send meg en mail på jannemkf0(att)gmail.com hvis du er interessert.
Jeg skal prøve å gjøre det så fort ferdig som mulig!

Pris vognteppe ca 65 x 75 cm -  530 kr
(dette er inkl frakt)
Teppet er heklet i bestemorruter i 100% babymerino. (Hvis ønskelig med andre garnkvaliteter så gi meg gjerne beskjed, litt forandring i prisen kan da forekomme)
Vaskes på ullprogram 40 grader.
Fargekombinasjoner kan du bestemme selv (med forbehold om at jeg kan få tak i de fargene som er ønskelige)I størst mulig grad ønsker jeg å komponere teppet selv, slik at jeg beholder gleden i å lage teppet.





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for din hilsen! ♥