tirsdag 10. september 2013

Info om bestillinger:



Da var september her og lillesøser er blitt 3 mnd, storebror er snart 4 år og dagene har alt for få timer, og tiden strekker ikke til.
Jeg skulle egentlig komme tilbake for bestillinger på denne tiden, men blir nødt til å se egne begrensninger.
Jeg har rett og slett ikke tid og kapasitet til å ta på meg bestillinger. Det kommer til å komme opp for vurdering igjen etter jul. 

Kanskje jeg får lyst til å ta en bestilling eller to, men frem til jul har jeg nok av egne håndarbeidsprosjekter å ta fatt på, samt oppussing som skal begynnes på igjen. Derfor blir jeg nødt til å forlenge pausen, foreløpig. 

Jeg er tilbake for oppdatering etter jul. 
God høst alle sammen. 


1 kommentar:

  1. Forstår deg godt Janne;) Jeg syns det er travelt me bare en;) Si fra om det allilevel sku friste å strikke en lue til Nathalie;) Klemmer fra Marion♥

    SvarSlett

Takk for din hilsen! ♥