søndag 6. februar 2011

Babyluer med bamseører, tynn modell (bamselue)


Jeg lager babyluer på bestilling.

 
Heklet babylue med bamseører.
Lua har ørelapper og snorer slik at den sitter godt på. Den er heklet i 100% babymerinoull og er god og myk.
Du kan selv velge hovedfarge og evt farge nr 2 på kant rundt lua.
Mulige farger: hvit, natur, lys rosa, mørk rosa, klar blå, lys blå, brun, lys gul, mørk lilla, svart, grå og rød


Str: ca 0 - 3 mnd (dette kommer litt an på hodestr til barnet)
Omkrets ca 36 cm
Passer hodeomkrets ca 35 - 39 cm
Lengde fra topp til front ca 13-14 cm
Lengde fra topp til slutten av ørelappen ca 15-16 cm

Str: ca 3 - 6 mnd (kommer an på barnets hodestr)
omkrets ca 40 cm
Passer hodeomkrets 39 - 43 cm
Lengde fra topp til front ca 14-15 cm
Lengde fra topp til slutten av ørelappen ca 18 cm

Anbefalt å vaskes på håndvask.
 Pris: 190 kr inkl frakt
Send meg en mail på: jannemkf0(att)gmail.com



(dette er et håndlaget produkt og forskjeller kan forekomme. Ørene er vanskelige og sy på, og kan både være litt skjeve og forksjellig i str :) Små unike produkter laget av meg.)

2 kommentarer:

  1. Tanten min bestilte nettopp en slik lue med ører på til gutten min og den er bare så kjempe fin :D

    SvarSlett
  2. Kjempe fine luer,kan du dele oppskriften,?

    SvarSlett

Takk for din hilsen! ♥